dijous, 21 de maig del 2009

MOCA la MOSCA mentre PELA la PERA

Interessant i entretinguda xerrada la que ens va deparar ahir al vespre la logopeda Sílvia Barret. Tots estem preocupats, en diferent mesura, sobre els possibles defectes a l'hora de parlar dels nostres fills (o nosaltres mateixos), i això ho vam podem comprovar durant la sessió. Crec que la podríem considerar d'intensa ja que les preguntes i intervencions van ser constants. Entre altres defectes i/o problemes explicats per la Sílvia, també ens va comentar el perque de vegades els nens diuen MOCA enlloc de MOSCA, o perque confonen la PELA amb la PERA.

Resumint els continguts de la xerrada jo en vaig treure dues conclusions:
1. No us preocupeu, tots els problemes de parla tenen solució
2. És important utilitzar el sentit comú, podràs resoldre moltes situacions

Ah! una recomenació per les mares: Si el vostre fill no sap dir bé la R i el porteu al logopeda, si us plau, comenteu-li la nacionalitat del vostre marit, sobretot si és francès!

6 comentaris:

  1. Felicitats Silvia, la xerrada va ser molt interessant i molt participativa!

    ResponElimina
  2. Crec que la gent que va venir va sortir amb alguna cosa positiva de la xerrada,jo em vaig divertir i espero que la gent també.
    La sessió va ser curta i participativa, vaig arribar a casa molt contenta, el matí següent encara m'hi vaig posar més, ja que alguna mare em va comentar que ja havia posat a la pràctica algun consell.
    Gràcies a tots.

    ResponElimina
  3. Jo també et felicito Sílvia,sempre s'aprenen coses noves i tb ens n'adonem que algunes les fem malament !!

    ResponElimina
  4. Jo també vull felicitar la Sílvia, aquest dia no vaig poder venir però m'han comentat que havia estat molt bé. La propera intentaré venir.

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats per la xerrada. Va ser molt amena i instructiva. També vull agraïr a les altres mares que de manera desinteressada han aportat les seves experiències professionals a l'Escola Bressol Pescallunes. A més a més aquesta xerrada va anar complementada amb una altra anterior que era sobre la salud bucodental dels nens.

    ResponElimina
  6. Moltes felicitats Sílvia. La xerrada ha estat molt interessant i sobretot perquè sempre s'apren alguna i cosa i podem modificar les coses que no les solucionem be.
    Moltes felicitats a tut i com diu en Jordi a totes les altres persones que ens han fet xerrades a l'escola. Crec que son molt interessants.
    FELICITATS!!!

    ResponElimina